- Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że administratorem Pani/Pana/Firmy danych osobowych jest Fundacja Dla Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice ul. Akademicka 2.
- Na podstawie obowiązujących przepisów, nie jesteśmy zobowiązaniu do wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych. W celu uzyskania informacji o danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem Danych Osobowych:
- listownie na adres: Fundacja Dla Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice ul. Akademicka 2.
- przez e-mail: fundacjawgig@polsl.pl
- Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem z Panią/Panem/Firmą umowy będą przetwarzane w następujących celach:
- związanych z realizacją podpisanej z umowy,
- związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań, udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i skargi,
- udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.
- Pozyskane uzyskane dane mogą być przekazywane:
- podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz
- organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
- Pani/Pana/Firmy dane nie będą przekazane do państw trzecich.
- Zakres przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
- czasu obowiązywania umowy,
- przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określny czas,
- okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów.
- Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan/Firma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Home »