Imię i nazwisko zgłaszającego
*
E-mail
*
Telefon kontaktowy
Nazwa i adres szkoły
*
Wybierz zajęcia
*
Bezpieczeństwo – Ratownictwo – Pierwsza pomoc Co wybucha w kopalni? Cyberatak na żywo: Czy potrafisz go powstrzymać? Historia zapisana w kamieniu. Część 1 – Wulkany Historia zapisana w kamieniu. Część 2 – Kamienne zabytki If it can’t be grown, it must be mined – Jeśli nie można czegoś wyhodować, trzeba to wydobyć Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa?Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa? Katastrofy naturalne w krajach Azji Płd.-Wsch. w kontekście warunków klimatycznych i geomechanicznych Kolorowy świat ciepła. Zabawy z termowizją Metody badań minerałów i skał Metody odtwarzania dziejów ziemi Minerały – jak je rozpoznać? Minerały – jak je rozpoznać? Zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Minerały i skały w biblii Naturalne sorbenty w służbie człowieka Nowe technologie w zarządaniu bezpieczeństwem Od atomu do kryształu Od mapy do biznesu. GIS w planowaniu i zarządzaniu przedsiębiorstwem Odzyskiwanie metali szlachetnych z odpadów elektronicznych Początki sztucznej inteligencji: od idei do rzeczywistości Podziemne mechaniczne kolosy – czym dziś wydobywa się węgiel oraz inne minerały? Postępowanie w sytuacji kryzysowej i zagrożeń terrorystycznych Powódź realnym zagrożeniem? Przyczyny, skutki, narzędzia do modelowania przepływów powodziowych. Procesy wewnętrzne Ziemi i ich skutki Przemysł 4.0 – czwarta odsłona rewolucji przemysłowej Przestrzeń powietrzna – co operator drona powinien wiedzieć? Przetwarzanie sygnałów ciągłych i cyfrowych Przyszłość górnictwa na ziemi i w kosmosie należy do robotów Samotna gwiazda czy praca w zespole Skamieniałości, czyli ślady dawnego życia Surowce mineralne Polski i ich znaczenie gospodarcze Surowce mineralne w życiu codziennym – zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Ślad ekologiczny i ślad węglowy. Relacja człowiek-środowisko przyrodnicze a zrównoważony rozwój Światłowody do monitorowania infrastruktury krytycznej Trzęsienia ziemi, tsunami i wulkany – zagrożenia naturalne widziane okiem geofizyka Układ automatycznej regulacji Wentylacja – jako główny element bezpieczeństwa przy występujących zagrożeniach aerologicznych Z elektroniką za pan brat Zagrajmy w podchody ze śladem węglowym Złam mnie, jeśli potrafisz: Jak działa łamanie haseł i szyfrowanie danych? Złudzenia optyczne – moc naszego umysłu
Wybierz dodatkowe zajęcia (opcjonalne)
Bezpieczeństwo – Ratownictwo – Pierwsza pomoc Co wybucha w kopalni? Cyberatak na żywo: Czy potrafisz go powstrzymać? Historia zapisana w kamieniu. Część 1 – Wulkany Historia zapisana w kamieniu. Część 2 – Kamienne zabytki If it can’t be grown, it must be mined – Jeśli nie można czegoś wyhodować, trzeba to wydobyć Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa?Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa? Katastrofy naturalne w krajach Azji Płd.-Wsch. w kontekście warunków klimatycznych i geomechanicznych Kolorowy świat ciepła. Zabawy z termowizją Metody badań minerałów i skał Metody odtwarzania dziejów ziemi Minerały – jak je rozpoznać? Minerały – jak je rozpoznać? Zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Minerały i skały w biblii Naturalne sorbenty w służbie człowieka Nowe technologie w zarządaniu bezpieczeństwem Od atomu do kryształu Od mapy do biznesu. GIS w planowaniu i zarządzaniu przedsiębiorstwem Odzyskiwanie metali szlachetnych z odpadów elektronicznych Początki sztucznej inteligencji: od idei do rzeczywistości Podziemne mechaniczne kolosy – czym dziś wydobywa się węgiel oraz inne minerały? Postępowanie w sytuacji kryzysowej i zagrożeń terrorystycznych Powódź realnym zagrożeniem? Przyczyny, skutki, narzędzia do modelowania przepływów powodziowych. Procesy wewnętrzne Ziemi i ich skutki Przemysł 4.0 – czwarta odsłona rewolucji przemysłowej Przestrzeń powietrzna – co operator drona powinien wiedzieć? Przetwarzanie sygnałów ciągłych i cyfrowych Przyszłość górnictwa na ziemi i w kosmosie należy do robotów Samotna gwiazda czy praca w zespole Skamieniałości, czyli ślady dawnego życia Surowce mineralne Polski i ich znaczenie gospodarcze Surowce mineralne w życiu codziennym – zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Ślad ekologiczny i ślad węglowy. Relacja człowiek-środowisko przyrodnicze a zrównoważony rozwój Światłowody do monitorowania infrastruktury krytycznej Trzęsienia ziemi, tsunami i wulkany – zagrożenia naturalne widziane okiem geofizyka Układ automatycznej regulacji Wentylacja – jako główny element bezpieczeństwa przy występujących zagrożeniach aerologicznych Z elektroniką za pan brat Zagrajmy w podchody ze śladem węglowym Złam mnie, jeśli potrafisz: Jak działa łamanie haseł i szyfrowanie danych? Złudzenia optyczne – moc naszego umysłu
Wybierz dodatkowe zajęcia (opcjonalne)
Bezpieczeństwo – Ratownictwo – Pierwsza pomoc Co wybucha w kopalni? Cyberatak na żywo: Czy potrafisz go powstrzymać? Historia zapisana w kamieniu. Część 1 – Wulkany Historia zapisana w kamieniu. Część 2 – Kamienne zabytki If it can’t be grown, it must be mined – Jeśli nie można czegoś wyhodować, trzeba to wydobyć Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa?Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa? Katastrofy naturalne w krajach Azji Płd.-Wsch. w kontekście warunków klimatycznych i geomechanicznych Kolorowy świat ciepła. Zabawy z termowizją Metody badań minerałów i skał Metody odtwarzania dziejów ziemi Minerały – jak je rozpoznać? Minerały – jak je rozpoznać? Zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Minerały i skały w biblii Naturalne sorbenty w służbie człowieka Nowe technologie w zarządaniu bezpieczeństwem Od atomu do kryształu Od mapy do biznesu. GIS w planowaniu i zarządzaniu przedsiębiorstwem Odzyskiwanie metali szlachetnych z odpadów elektronicznych Początki sztucznej inteligencji: od idei do rzeczywistości Podziemne mechaniczne kolosy – czym dziś wydobywa się węgiel oraz inne minerały? Postępowanie w sytuacji kryzysowej i zagrożeń terrorystycznych Powódź realnym zagrożeniem? Przyczyny, skutki, narzędzia do modelowania przepływów powodziowych. Procesy wewnętrzne Ziemi i ich skutki Przemysł 4.0 – czwarta odsłona rewolucji przemysłowej Przestrzeń powietrzna – co operator drona powinien wiedzieć? Przetwarzanie sygnałów ciągłych i cyfrowych Przyszłość górnictwa na ziemi i w kosmosie należy do robotów Samotna gwiazda czy praca w zespole Skamieniałości, czyli ślady dawnego życia Surowce mineralne Polski i ich znaczenie gospodarcze Surowce mineralne w życiu codziennym – zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Ślad ekologiczny i ślad węglowy. Relacja człowiek-środowisko przyrodnicze a zrównoważony rozwój Światłowody do monitorowania infrastruktury krytycznej Trzęsienia ziemi, tsunami i wulkany – zagrożenia naturalne widziane okiem geofizyka Układ automatycznej regulacji Wentylacja – jako główny element bezpieczeństwa przy występujących zagrożeniach aerologicznych Z elektroniką za pan brat Zagrajmy w podchody ze śladem węglowym Złam mnie, jeśli potrafisz: Jak działa łamanie haseł i szyfrowanie danych? Złudzenia optyczne – moc naszego umysłu
Wybierz dodatkowe zajęcia (opcjonalne)
Bezpieczeństwo – Ratownictwo – Pierwsza pomoc Co wybucha w kopalni? Cyberatak na żywo: Czy potrafisz go powstrzymać? Historia zapisana w kamieniu. Część 1 – Wulkany Historia zapisana w kamieniu. Część 2 – Kamienne zabytki If it can’t be grown, it must be mined – Jeśli nie można czegoś wyhodować, trzeba to wydobyć Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa?Jak innowacje zmieniają standardy bezpieczeństwa? Katastrofy naturalne w krajach Azji Płd.-Wsch. w kontekście warunków klimatycznych i geomechanicznych Kolorowy świat ciepła. Zabawy z termowizją Metody badań minerałów i skał Metody odtwarzania dziejów ziemi Minerały – jak je rozpoznać? Minerały – jak je rozpoznać? Zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Minerały i skały w biblii Naturalne sorbenty w służbie człowieka Nowe technologie w zarządaniu bezpieczeństwem Od atomu do kryształu Od mapy do biznesu. GIS w planowaniu i zarządzaniu przedsiębiorstwem Odzyskiwanie metali szlachetnych z odpadów elektronicznych Początki sztucznej inteligencji: od idei do rzeczywistości Podziemne mechaniczne kolosy – czym dziś wydobywa się węgiel oraz inne minerały? Postępowanie w sytuacji kryzysowej i zagrożeń terrorystycznych Powódź realnym zagrożeniem? Przyczyny, skutki, narzędzia do modelowania przepływów powodziowych. Procesy wewnętrzne Ziemi i ich skutki Przemysł 4.0 – czwarta odsłona rewolucji przemysłowej Przestrzeń powietrzna – co operator drona powinien wiedzieć? Przetwarzanie sygnałów ciągłych i cyfrowych Przyszłość górnictwa na ziemi i w kosmosie należy do robotów Samotna gwiazda czy praca w zespole Skamieniałości, czyli ślady dawnego życia Surowce mineralne Polski i ich znaczenie gospodarcze Surowce mineralne w życiu codziennym – zajęcia przygotowawcze dla maturzystów Ślad ekologiczny i ślad węglowy. Relacja człowiek-środowisko przyrodnicze a zrównoważony rozwój Światłowody do monitorowania infrastruktury krytycznej Trzęsienia ziemi, tsunami i wulkany – zagrożenia naturalne widziane okiem geofizyka Układ automatycznej regulacji Wentylacja – jako główny element bezpieczeństwa przy występujących zagrożeniach aerologicznych Z elektroniką za pan brat Zagrajmy w podchody ze śladem węglowym Złam mnie, jeśli potrafisz: Jak działa łamanie haseł i szyfrowanie danych? Złudzenia optyczne – moc naszego umysłu
Dodatkowe uwagi (proponowane terminy zajęć)
If you are human, leave this field blank.