
XVIII DNI MIERNICTWA GÓRNICZEGO
I OCHRONY TERENÓW GÓRNICZYCH
Wyzwania w okresie transformacji energetycznej
22 – 24.10.2025 r. Ustroń
Oferta reklamowa
Zapraszamy do współpracy przy konferencji XVIII Dni Miernictwa Górniczego i Ochrony Terenów Górniczych, wydarzeniu łączącym czołowych naukowców oraz ekspertów branżowych. To doskonała okazja, aby zaprezentować swoją markę, produkty i usługi przed wysoko wykwalifikowaną publicznością, zainteresowaną nowoczesnymi rozwiązaniami. Oferujemy szeroki wachlarz możliwości reklamowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb naszych partnerów, gwarantujących maksymalną widoczność i efektywne dotarcie do potencjalnych odbiorców. Zapraszamy do kontaktu z organizatorami pod adresem mailowym: dmg2025@fundacjawg.pl lub pod nr tel. 604 866 311 – Marcin Popczyk. Oferujemy również dostosowanie zakresu oferty do Państwa indywidualnych potrzeb.
Typ oferty
Główny Partner Konferencji – 8000 zł + 23%VAT
- umieszczenie baneru / roll-upu podczas Konferencji w sali obrad oraz w holu głównym hotelu,
- stoisko wystawowe przy sali obrad (aranżacja własna Partnera),
- wyświetlanie wyróżnionego logotypu firmy na ekranie w czasie przerw pomiędzy wystąpieniami prelegentów,
- wyświetlanie krótkiej reklamy firmy na ekranie w czasie przerw pomiędzy sesjami,
- możliwość krótkiej prelekcji w czasie przerw pomiędzy sesjami,
- możliwość dodania materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych (dostarczonych przez Partnera).
Partner Konferencji – 5000 zł + 23%VAT
- umieszczenie baneru / roll-upu podczas Konferencji w sali obrad lub w holu głównym hotelu,
- wyświetlanie logotypu firmy na ekranie w czasie przerw pomiędzy wystąpieniami prelegentów,
- wyświetlanie krótkiej reklamy firmy na ekranie w czasie przerw pomiędzy sesjami,
- możliwość dodania materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych (dostarczonych przez Partnera).
Inne
- stoisko wystawowe przy sali obrad (aranżacja własna firmy) – 3000 zł + 23%VAT,
- umieszczenie baneru / roll-upu podczas konferencji w holu głównym hotelu – 2000 zł + 23%VAT,
- umieszczenie baneru / roll-upu w sali obrad Konferencji – 2000 zł + 23%VAT,
- wyświetlanie krótkiej reklamy firmy na ekranie w czasie przerw pomiędzy sesjami – 2000 zł + 23%VAT,
- wyświetlanie logotypu firmy na ekranie w czasie przerw pomiędzy wystąpieniami prelegentów – 1500 zł + 23%VAT,
- możliwość dodania materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych (dostarczonych przez reklamodawcę) – 1000 zł + 23%VAT.